Moment...

Moment...

Verder winkelen Naar kassa en afrekenen
Native Spirit

Gids voor de bestelling van catalogi

Hoe ga ik naar de catalogusruimte?

Glij met de muis over uw profiel rechts bovenaan het scherm en klik dan in het scrollmenu op 'Mijn catalogusruimte'.

Hoe ga ik naar de catalogusruimte?

Hoe bestel ik een catalogus?

Klik in uw catalogusruimte op 'Bestel catalogi'.

Hoe bestel ik een catalogus?

Klik dan op de knop 'Bestellen' of ('Vooruitbestellen') van de catalogus die u wilt bestellen.

Hoe bestel ik een catalogus?

Klik op 'Bestellen'.
Kies het type van cover dat u wilt bestellen.
Kies het formaat: papiere + digitale of enkel digitaal
Kies vervolgens de taal, de manier waarop de prijzen worden getoond en de hoeveelheid, en klik op 'Valideer deze selectie'.

Hoe bestel ik een catalogus?

Wat is de volgende stap?

Als u een standaardcatalogus heeft besteld: u hoeft enkel nog uw winkelwagentje te bevestigen.

Als u een gepersonaliseerde catalogus heeft besteld: u moet nu overgaan tot de personalisatie van uw catalogus

Hoe personaliseer ik mijn catalogus?

Ga naar de homepage van uw catalogusruimte en scrol naar beneden tot het onderdeel 'Mijn gepersonaliseerde catalogi'.

Hoe personaliseer ik mijn catalogus?

Klik onder uw bestelling op 'Vooruitgang opvolgen' en dan op 'Rond de personalisatie af vóór…'.

Hoe personaliseer ik mijn catalogus?

Kies tot slot tussen 'Uw 100% gepersonaliseerde cover' en 'Uw logo op de omslagen van uw keuze', afhankelijk van het type van personalisatie dat u wenst.

Een 100% gepersonaliseerde cover:

Een 100% gepersonaliseerde cover:

Als u deze personalisatie kiest, moet u ons een cover bezorgen die u zelf van a tot z hebt ontworpen, rekening houdend met de beperkingen van de catalogus die u wilt bestellen.

Uw logo op een van onze covers:

Uw logo op een van onze covers:

Als u voor deze vorm van personalisatie kiest, moet u ons enkel uw logo en gegevens bezorgen en een keuze maken uit de beschikbare covers.

100% gepersonaliseerde cover:

1 - Bestelde u vorig jaar al een gepersonaliseerde catalogus en wilt u de cover opnieuw gebruiken? Vink dan 'Gebruik de cover van het voorgaande jaar' aan en klik op 'Bevestigen'.

Wij ontvangen dan uw bestelling en gaan die verwerken.

100% gepersonaliseerde cover:

2 - Wilt u een nieuwe cover voor uw catalogus 2025-2026 ? Upload uw ontwerpbestand in de speciale zone, geef uw e-mailadres in en klik op 'Bevestigen'.

100% gepersonaliseerde cover:

Uw logo op een van onze covers:

Kies de cover die u wilt gebruiken en klik op 'Mijn keuze bevestigen'.

Uw logo op een van onze covers:

Bestelde u vorig jaar al een gepersonaliseerde catalogus en wilt u het logo van vorig jaar opnieuw gebruiken? Vink dan 'Gebruik het logo van het voorgaande jaar' aan en klik op 'Bevestigen'.
In het andere geval uploadt u uw logo in de speciale zone. Geef vervolgens uw gegevens en uw e-mailadres in en klik op 'Bevestigen'.

Uw logo op een van onze covers:

Waar vind ik de drukproef van mijn cover?

Ga naar uw catalogusruimte en scrol naar beneden tot het onderdeel 'Mijn gepersonaliseerde catalogi'.

Waar vind ik de drukproef van mijn cover?

Klik onder uw bestelling op 'Drukproef bekijken' en dan op 'Drukproef valideren'.

Waar vind ik de drukproef van mijn cover?

Open uw drukproef door op de afbeelding of op 'Downloaden' te klikken.

Is de drukproef naar wens? Klik dan op 'Bevestigen'. U moet nu enkel nog uw winkelmandje bevestigen om uw bestelling te voltooien.

Als de drukproef niet goed is, klikt u op 'Weigeren' en vermeldt u de reden voor die wijziging in de speciaal daarvoor voorziene ruimte. U kunt dan een nieuw bestand uploaden als u een andere visual wilt gebruiken dan deze die u uploadde toen u uw bestelling plaatste. Klik tot slot op 'Verzenden'.

Wij voeren dan de gevraagde wijzigingen door.

Waar vind ik de drukproef van mijn cover?

Waar vind ik de drukproef van mijn cover?

Hoe valideer ik mijn winkelmandje “Mijn Catalogi“?

Glij met de muis over uw winkelmandje rechts bovenaan het scherm en klik dan op "Mijn winkelwagentje bekijken".

Hoe valideer ik mijn winkelmandje “Mijn Catalogi“?

Kies in het scrolmenu "Mijn catalogi" en klik op "Bevestig mijn winkelwagentje".

Hoe valideer ik mijn winkelmandje “Mijn Catalogi“?

Personalisatiegids

De bestanden die je ons stuurt voor de personalisatie van je cover – of die nu volledig is gepersonaliseerd of vooraf ontworpen is – moeten voldoen aan deze criteria:

Vooraf ontworpen cover

  • Aan te leveren bestand: je logo
  • Aanvaarde formaten : .pdf, .jpg, .ai, .eps, .psd, .indd, .zip
  • Resolutie : 300 DPI

Volledig gepersonaliseerde cover

  • Aan te leveren bestand: je cover
  • Je cover moet de afmetingen van dit formaat respecteren: Gabarit European Catalogue 2025
  • Aanvaarde formaten : .pdf, .jpg, .ai, .eps, .psd, .indd, .zip
  • Resolutie : 300 DPI
  • Logo's, teksten en grafische elementen: gevectoriseerd
  • Enkel de logo's van de volgende lijst mogen op je cover komen: Logos 2025
    Er mogen op de cover geen logo's staan van merken die niet door TopTex worden verdeeld.

Bestel je een papieren versie? Dan moeten de aangeleverde bestanden in CMYK-kleurmodus zijn om een optimale drukkwaliteit te verzekeren.

Regels voor het gebruik van de afbeeldingen

Wat je moet doen:

  • Afbeeldingen gebruiken die vrij zijn van rechten voor 2025-2026.Je vindt alle bruikbare afbeeldingen hier:
  • Voor afbeeldingen uit de mediatheek van TopTex volg je het afbeeldingscharter van TopTex en het afbeeldingscharter van het betreffende merk

Wat je niet mag doen

  • Een afbeelding gebruiken met rechten die pas vervallen op 31/12/25. De vervaldatums van de rechten staan telkens onder de afbeeldingen in onze mediatheek
  • Een bedrukking simuleren.
  • Toevoegen van tekst of een ander grafisch element dat de afbeelding (gedeeltelijk) overlapt.
  • Een deel van het gezicht van de modellen afsnijden.
  • De achtergrond van de foto wijzigen
Als je op de afbeelding wijzigingen wilt aanbrengen, bijvoorbeeld om bedrukkingen te simuleren of je merk te promoten, moet je de afbeeldingen met afgesneden hoofden gebruiken.