Moment...

Moment...

Verder winkelen Naar kassa en afrekenen
Native Spirit

Account

Hoe kan ik een account aanmaken?

Om een account aan te maken, gaat u naar de pagina « Mijn account » en klikt u vervolgens op « Account aanmaken ». Vul de onderstaande gegevens in door middel van het formulier:

  • Bedrijfsnaam,
  • Bedrijfsgegevens,
  • Contactpersoon.

Alvorens uw inschrijving definitief te maken, gelieve ons een kopie/scan van de volgende documenten op te sturen:

  • Uw BTW nummer
  • Uw KVK nummer

Zodra u de bovenstaande informatie valideert, geldt dit als een voorinschrijving. Wij zullen u per e-mail contacteren zodra wij uw inschrijving gevalideerd hebben. Nadien beschikt u over toegang tot alle services van de webshop (prijzen, voorraden…). 

Hoe kan ik mijn wachtwoord terugvinden?

U heeft al een account op https://www.toptex.be/nl/  maar u bent uw wachtwoord kwijt of vergeten ? Ga naar « » klik vervolgens op « Wachtwoord vergeten? ». Vul uw e-mailadres in en wij zullen u een nieuw wachtwoord op sturen.

Hoe kan ik een sub-account aanmaken op de website?

Om een extra gebruikersaccount te kunnen aanmaken, moet je eerst een actief professioneel account hebben (klik hier om een account aan te maken).

Klik in de sectie 'Gebruikers' op 'Gebruiker aanmaken'.
Vul alle persoonlijke informatie in met betrekking tot dit gebruikersprofiel en ken er toegangsrechten aan toe.
Je kunt de gebruikersaccounts op elk gewenst moment bewerken.

Hoe kan ik een afleveradres verbergen?

Om een afleveradres te verbergen, ga je naar je account.
Scrol in het gedeelte 'Accountinformatie' naar beneden. Daar vind je het adresboek. Klik rechts op de pen van het adres dat je wilt verbergen. Vink 'Adres verbergen' aan en klk op 'Bevestigen'.

Bestellingen

Ik wil graag bestellen op www.toptex.be, hoe doe ik dat?

Om te kunnen bestellen via de website van Top Tex dient u een account te hebben.

Om te weten hoe u een account kunt aanmaken, klik hier.

Als uw account nog niet geactiveerd is, kunt u uw eerste bestelling ook per fax naar +32 71 37 80 37 of per e-mail naar [email protected] sturen.

Hoe vind ik een product terug dat ik wil bestellen?

Om een product terug te vinden, kunt u:

Via onze catalogus navigeren en uw keuze maken uit 20.000 referenties of op een artikelcode en/ of sleutelwoord te zoeken in het veld « Zoek » bovenaan de webpagina.

Zodra u de producten heeft geselecteerd die u wilt bestellen, kunt u uw bestelling plaatsen door naar uw winkelwagentje te gaan. Vervolgens vult u de volgende gegevens in met betrekking tot:

  • Leveringsadres,
  • Leveringswijze en,
  • Betalingswijze

Indien u vragen heeft over uw bestelling of een product, aarzel niet om contact met ons op te nemen door hier te klikken.

Hoe voeg ik iets toe aan mijn winkelwagen?

Om een artikel aan uw winkelwagen toe te voegen, selecteer je de gewenste hoeveelheden in het voorraad overzicht op een artikelpagina en klik je op 'Voeg toe aan winkelwagentje'. Klik vervolgens op 'Ga verder met winkelen' om verder te surfen op de website.

Hoe beheer ik mijn winkelwagens?

Om je verschillende winkelwagentjes te beheren, ga je naar 'Winkelwagen' en dan op winkelwagen bekijken.
Je kunt de naam van een winkelwagen wijzigen door op het potloodje naast de naam van het winkelwagentje te te klikken.

Je kunt ook twee winkelwagentjes samenvoegen. Ga naar "Winkelwagen" en dan op "Beheer mijn winkelwagentjes". Selecteer de gewenste winkelwagens en klik op 'Winkelwagentjes samenvoegen'. Je kunt ook een winkelwagentje verwijderen door te klikken op het kruisje dat verschijnt wanneer je met de muis over het winkelwagentje gaat.

Hoe kom ik de beschikbaarheid van de producten te weten?

Allereerst dient u een account te hebben. Om te weten hoe u een account kunt aanmaken, klik hier.

Zodra u bent ingelogd op onze website, kunt u via de productinformatie meteen te weten komen wat de huidige voorraad (van elke maat en kleur) is in onze verschillende warenhuizen en in die van onze leveranciers

Waar vind ik de nieuwe toeleveringen?

Om te weten wanneer de artikelen terug op voorraad komen, klik je op 'Aankomstinformatie' onder de packshot van het gewenste artikel. Je kunt de verwachte data afdrukken vanuit het venster dat zich opent of een contactformulier invullen indien je meer aantallen nodig hebt.

Wat is de minimale hoeveelheid om te bestellen?

Er is geen minimale afname voor ongeacht welk product.

Echter, om van hoeveelheidkortingen te profiteren, dient u de hoeveelheid te bestellen overeenkomend met het aantal stuks per doos (per maat en per kleur) van dit product. Deze hoeveelheid staat genoteerd bij « Verpakking » bij de productinformatie.

Wat is het minimale bedrag om bij Top Tex te kunnen bestellen?

Op https://www.toptex.be/nl/  is een minimum aankoopbedrag is niet vereist. Echter om van franco levering in de Benelux te genieten, moet het leveringsbedrag minimaal €400 excl. BTW zijn. Indien u via fax +32 71 37 80 37 of e-mail [email protected] besteld, is franco levering in de Benelux vanaf €800 excl. BTW.

Hoe voeg ik een opmerking toe aan mijn winkelwagen?

Om een persoonlijke opmerking toe te voegen, ga je naar je winkelwagentje. Onder elk product kun je een persoonlijke opmerking toevoegen die zichtbaar zal zijn op de paklijst. Om een opmerking naar het TopTex-team te sturen, moet je je winkelwagentje bevestigen tot je het leveringsadres moet kiezen. Onderaan de pagina kan je dan een opmerking toevoegen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Elke bestelling kan betaald worden via:

  • Creditcard
  • Overschrijving

ING
IBAN: BE24 3600 3438 0038
Swift code : BBRUBEBB

CBC
IBAN: BE16 1980 3156 0274
Swift code : CREGBEBB

BNP PARIBAS FORTIS
IBAN: BE54 2100 9907 0697
Swift code : GEBABEBB

Hoe kan ik een backorder annuleren?

Om een backorder te annuleren, ga je naar je bestellingen. Nadat je de bestelling in kwestie hebt geselecteerd, kun je de backorder gedeeltelijk of volledig verwijderen.

Heb je vragen over je bestelling of een product? Neem dan contact met ons op door hier te klikken.

Levering

Wat is de leveringstermijn van mijn bestelling?

Leveringen in de Benelux geschieden binnen de 48 uur indien de goederen op voorraad zijn in ons Belgisch warenhuis. Dit is een indicatie die afgegeven wordt door onze transporteurs.

Voor een levering buiten de Benelux of voor een express levering, klik hier.

Prijzen

Hoe download ik de prijslijst?

Om de prijslijst te downloaden, gaat u naar "Mijn Tools".
Je kunt de prijslijst downloaden in het onderdeel 'Mijn prijstlijst'.

After sales

Hoe vraag ik een retourzending aan?

Om een retouraanvraag te doen, ga je naar 'After Sales' en kies je 'Retour aanvragen'.
Vul de betreffende leveringsbon of factuur in en geef de hoeveelheden aan die je wilt retourneren.
Je ontvangt dan een retourovereenkomst. Steek die in de doos dat je ons terugstuurt.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Om een klachtendossier op te stellen, ga je naar "After Sales" en kies je het type klacht dat je wilt indienen.
Nadat je de reden van je verzoek hebt verduidelijkt, kun je de tabel met de aantallen invullen.

Daarna vermeld je het leveringsadres voor de terug te sturen goederen of het ophaaladres als de artikelen naar TopTex moeten worden teruggestuurd.
Je kunt de gevraagde foto's bijvoegen, een opmerking voor het Toptex-team toevoegen en uw e-mailadres opgeven om je verzoek op te volgen.

Volg de status van je verzoek in het kopje "After Sales"

Wij doen ons best om je zo snel mogelijk te antwoorden.

Productinformatie

Hoe download ik een technische fiche?

Log in om een technische fiche te kunnen downloaden.
Ga op de productpagina naar het onderdeel 'Downloads' en klik op 'Technische fiche'.

Waar en wanneer kan ik kennis maken met de producten en het Top Tex team?

Om kennis te maken met onze producten en medewerkers ga naar « Groep » en daar vindt u de evenementen waar Top Tex aanwezig zal zijn.

U kunt ook naar « Mijn account » gaan – u dient wel ingelogd te zijn – om een afspraak aan te vragen met uw vertegenwoordiger zodra hij of zij in uw regio zal zijn.

Catalogi

Hoe ga ik naar de catalogusruimte?

Glij met de muis over uw profiel rechts bovenaan het scherm en klik dan in het scrollmenu op 'Mijn catalogusruimte'.

Hoe bestel ik een catalogus?

Klik in uw catalogusruimte op 'Bestel catalogi'.

Klik dan op de knop 'Bestellen' of ('Vooruitbestellen') van de catalogus die u wilt bestellen.

Klik op 'Bestellen'.
Kies het type van cover dat u wilt bestellen.
Kies het formaat: papiere + digitale of enkel digitaal
Kies vervolgens de taal, de manier waarop de prijzen worden getoond en de hoeveelheid, en klik op 'Valideer deze selectie'.

Wat is de volgende stap?

Als u een standaardcatalogus heeft besteld: u hoeft enkel nog uw winkelwagentje te bevestigen.

Als u een gepersonaliseerde catalogus heeft besteld: u moet nu overgaan tot de personalisatie van uw catalogus

Hoe personaliseer ik mijn catalogus?

Ga naar de homepage van uw catalogusruimte en scrol naar beneden tot het onderdeel 'Mijn gepersonaliseerde catalogi'.

Klik onder uw bestelling op 'Vooruitgang opvolgen' en dan op 'Rond de personalisatie af vóór…'.

Kies tot slot tussen 'Uw 100% gepersonaliseerde cover' en 'Uw logo op de omslagen van uw keuze', afhankelijk van het type van personalisatie dat u wenst.

Een 100% gepersonaliseerde cover:

Als u deze personalisatie kiest, moet u ons een cover bezorgen die u zelf van a tot z hebt ontworpen, rekening houdend met de beperkingen van de catalogus die u wilt bestellen.

Uw logo op een van onze covers:

Als u voor deze vorm van personalisatie kiest, moet u ons enkel uw logo en gegevens bezorgen en een keuze maken uit de beschikbare covers.

100% gepersonaliseerde cover:

1 - Bestelde u vorig jaar al een gepersonaliseerde catalogus en wilt u de cover opnieuw gebruiken? Vink dan 'Gebruik de cover van het voorgaande jaar' aan en klik op 'Bevestigen'.

Wij ontvangen dan uw bestelling en gaan die verwerken.

2 - Wilt u een nieuwe cover voor uw catalogus 2023 ? Upload uw ontwerpbestand in de speciale zone, geef uw e-mailadres in en klik op 'Bevestigen'.

Uw logo op een van onze covers:

Kies de cover die u wilt gebruiken en klik op 'Mijn keuze bevestigen'.

Bestelde u vorig jaar al een gepersonaliseerde catalogus en wilt u het logo van vorig jaar opnieuw gebruiken? Vink dan 'Gebruik het logo van het voorgaande jaar' aan en klik op 'Bevestigen'.
In het andere geval uploadt u uw logo in de speciale zone. Geef vervolgens uw gegevens en uw e-mailadres in en klik op 'Bevestigen'.

Waar vind ik de drukproef van mijn cover?

Ga naar uw catalogusruimte en scrol naar beneden tot het onderdeel 'Mijn gepersonaliseerde catalogi'.

Klik onder uw bestelling op 'Drukproef bekijken' en dan op 'Drukproef valideren'.

Open uw drukproef door op de afbeelding of op 'Downloaden' te klikken.

Is de drukproef naar wens? Klik dan op 'Bevestigen'. U moet nu enkel nog uw winkelmandje bevestigen om uw bestelling te voltooien.

Als de drukproef niet goed is, klikt u op 'Weigeren' en vermeldt u de reden voor die wijziging in de speciaal daarvoor voorziene ruimte. U kunt dan een nieuw bestand uploaden als u een andere visual wilt gebruiken dan deze die u uploadde toen u uw bestelling plaatste. Klik tot slot op 'Verzenden'.

Wij voeren dan de gevraagde wijzigingen door.

Hoe valideer ik mijn winkelmandje “Mijn Catalogi“?

Glij met de muis over uw winkelmandje rechts bovenaan het scherm en klik dan op "Mijn winkelwagentje bekijken".

Kies in het scrolmenu "Mijn catalogi" en klik op "Bevestig mijn winkelwagentje".